Sider

mandag den 25. januar 2016

Sikkerhedssko på jobbet

Jeg har fået nye smarte sikkerhedssko på jobbet


Nu er det efterhånden et stykke tid siden, jeg har skrevet et indlæg her på bloggen, men tiden flyver af sted, og jeg har rigtigt travlt på arbejdet. Jeg kan dog fortælle jer, at jeg har fået nye smart sikkerhedssko fra Airtox, og dem er jeg virkelig glad for.

Mine gamle sikkerhedssko fra Mascot var ved at være udslidte og udtrådte, så det var bestemt på tide, at jeg fik mig nogle nye Airtox sikkerhedssko, men jeg havde ikke regnet med, at jeg ville få så gode sikkerhedssko, som jeg har fået. Se Sikkerhedssko her!

Mine nye Airtox sikkerhedssko er utroligt behagelige at have på, de vejer næsten intet, og så kan jeg bestemt mærke sikkerheden i dem. Forleden dag tabte jeg et stykke tungt værktøj ned over min fod, og jeg kunne absolut intet mærke. Det blev hurtigt ret tydeligt for mig, hvor vigtigt det er at have den rette sikkerhed i sine sko, når man har et arbejde som mit.

Bortset fra at jeg har fået nye sikkerhedssko, så er der faktisk ikke sket så meget i mit liv siden sidst. Hvad med jer, har I det godt?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar