Sider

søndag den 10. januar 2016

Uldsokker og uldstrømper

Uldstrømper og uldsokker – Det bedste imod kolde fødder


Det kommer vel i grunden ikke som nogen overraskelse, men jeg har lært noget nyt i dag, nemlig at hvis man fryser om fødderne, så skal man bare have sine uldstrømper eller uldsokker på, men hvordan kan det egentlig være, at det virker så godt?

Uldstrømper og Uldsokker i sig selv giver jo ikke rigtig noget varme, ja det burde vel kunne klare det alene. Sådan er virkeligheden bare ikke, ikke hvis jeg skal tro hvad jeg har fået at vide, og det er trods alt fra pålidelig kilde. Derfor tænkte jeg at der måske er nogen af jer som kan fortælle mig hvad det egentlig handler om, og hvorfor det virker som det gør, når man tager Uldstrømper og Uldsokker på fødderne.

Jeg ved at når man isolerer huse, så er det også utrolig vigtigt at der er luft mellem yder og indervæg, for det isolerer bedre, da luft ikke er en særlig godt varmeleder, men det kan vel næppe være det samme det handler om når man taler om Ulsstrømper og uldsokker, eller hvad? Det er jo egentlig en udmærket teori, men det er også lidt langt ude et eller andet sted. Anyway, skriv en kommentar og forklar dig hvis du mener du har den rigtig forklaring. Og hos Pro-dress.com kan du se at Kæmpe udvalg af Uldstrømper og Uldsokker online.

1 kommentar:

  1. God udvalg - Fandt den her artikel om indholdet af uldsokker ... se mere her

    SvarSlet