Sider

søndag den 10. januar 2016

arbejdstrøjer online

Kan jeg finde nye arbejdstrøjer online?


Jeg skal lige starte med at fortælle, at jeg er vild med næsten alt arbejdstøj, der er sort og navy eller grå. I sidste måned besøgte jeg en af mine gamle kollegaer, der bor i den anden ende af landet. Vi gik forbi en arbejdstøj forretning, hvor jeg så de fedeste sort arbejdstrøjer i vinduet. Butikken var desværre lukket, så jeg havde ingen mulighed for at gå ind og handle der, og jeg kommer nok, desværre ikke tilbage til byen foreløbig.

Da jeg synes, det ville være lidt for meget at bede min ven om at gå ind og købe en af deres sorte arbejdstrøjer og så sende den til mig, er jeg begyndt at se, om jeg kan finde nogle arbejdstrøjer  der minder lidt om disse, her, hvor jeg bor, men jeg har altså ikke være så heldig endnu.

Jeg kunne ellers godt bruge nogle nye arbejdstrøjer da de arbejdstrøjer jeg har nu, så småt er ved at være slidt op i vask, så jeg har overvejet, om jeg bare skulle købe nogle nye sorts og navy arbejdstrøjer over nettet i stedet for. Min ven har ellers sagt, at han ikke ville have noget i mod at sende en arbejdstrøjerne til mig, men som sagt, så synes jeg ikke, han skal have alt det besvær for en trøjes skyld.

Det er også dejlig nemt at handle online. Jeg har personligt aldrig haft nogle problemer med det, og jeg er næsten sikker på, at jeg også kan finde nogle fede sort arbejdstrøjer online. Måske ikke helt samme arbejdstrøje, men så noget, der minder utroligt meget om de arbejdstrøjer, jeg så i vinduet. Hos Pro-dress.com er der et stort udvalg af arbejdstrøjer online

Ingen kommentarer:

Send en kommentar