Sider

søndag den 10. januar 2016

Hættetrøjer og jakker så holder man varmen

Hættetrøjer – Slut med at fryse


Jeg har lige holdt fødselsdag og til en forandring fik jeg rigtig mange bløde gaver, men hvad der egentlig er endnu mere imponerende er, at de faktisk var brugbare. Jeg fik hovedsagelig arbejdstøj, bland andet hættetrøjer og jakker.

Da man var barn var det jo altid ganske forfærdeligt når man fik tøj i gave, for hvad skulle man dog bruge det til? Når man lige er flyttet hjemmefra, og på egen krop har oplevet den virkelige verden, så er sagen imidlertid en helt anden. Jeg var faktisk allerede begyndt af fryse, men mine dejlige nye hættetrøjer og min jakke har sat en stopper for det.

Endnu bedre er at nu kan jeg spare lidt på den gigantiske varme regning som jeg ved kommer ind ad døren til foråret, det kunne jeg ikke sidste år, for jeg havde ikke råd til det. Nej det giver ikke mening, men så er det jo rart at familien og venner lytter til en når man ønsker sig noget og giver varmt arbejdstøj i gave. Og den der jakke er altså bare for fed, bare lige for at få det med, jeg er bare så glad for den.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar